SLOVENSKO 2001

Start naší první větší (jak počtem motorek tak i délkou trasy) dovolené se uskutečnil z oslavy narozenin ve mlejně.Ráno po akci jsme jely do Košína kde jme počkali na ostatní, co jeli odjinud. Hned u Chotovin nás zastavili policajti skokem do silnice. Jen Medák stačil projet a čekal v Košíně. Benga prudili na trubky místo výfuků, ale dobře to dopadlo. Z Košína jsme v plné síle vyrazili na Dačice. Jenže před Kunžakem Majkl nezvládl stroj a opustil silnici v zatáčce.Vypadalo to že pro Majkla dovolená skončila, ale po malých úpravách (narovnání řidítek, srovnání vidlic, doladění blinkrů a blatníku) se Majkl rozhodl pokračovat. Cesta pokračovala na Znojmo do Popic, kde se konala oslava narozenin Vokurčáků.

DEN 2

V neděly jsme si vyjely na výlet do Vranova a potom na hrad Cornštejn k vranovské přehradě.vykoupaly jsme se, najedly se a vrátily do Popic.Cestou jsme nakoupily nějakej bufet.Pavel nás zásobil vínem a tak jsme přežily noc.

DEN 3

Ráno dorazil zbytek motorek a vyrazili jsme na Břeclav. Tam jsme si udělali pojištění a vyměnili peníze. Po obědě jsme pokračovali na starý přechod Lanžhot, Kůty a do Senice. Tam jsme se odvážili do kempu na Slunečních jezerech. Občerstvení u Smedné Ťavy nám dělalo do rána společnost.

DEN 4

Ráno jsme vyrazili směr Trnava, Nitra, Zlaté Moravce, Žarnovica a Revišťské Podzámčie. Tam jsme okoukli terén na spaní.Vyjeli jsme až na velký kopec, ale moc se nám to tam nezamlouvalo.Sjeli jsme dolů do hospody a pořádně se najedli. Koupání v Hronu byl zážitek a taky jsme si udělali tůru na zříceninu hradu Reviště.

Půlka nás zůstala spát na zahrádce před hospodou (vypadalo to na déšť) a zbytek jel k chalupě podle které se šlo na hrad. Evidentně tam nikdo nebydlel a tak ji kluci obsadili.

DEN 5

V noci u hospody lítalo hrozně komárů, takže ráno se místo Strejdy ze spacáku vyklubal Sloní muž. Posnídali jsme a naše další cesta vedla přes Žiar nad Hronom, Zvolen, Detva, Rimavská Sobota, Rožňava, Moldava nad Bodvou a Jásov. Prorazili jsme přes davy cikánů až do kempu a ubytovali se. Mimo kemp se nám opravdu spát nechtělo. Kemp byl obehnán šestimetrovým pletivem a pod proudem. Opili jsme se v místní kempové restauraci a šli spát.

DEN 6

Z Jásova za početného doprovodu cikánů jsme odjeli na Košice,Darkovský Průsmyk který jsme si projely z obou stran a vrátily se na Prešov, Svidník a Dukelský Průsmyk. Zajeli jsme až k věži odkud je vidět na bojová pole, ale měli jsme smůlu, byl státní svátek a bylo vše zavřené. Po příjezdu Policie, které bylo divné kam jede devět motorek po cestě pro chodce, jsme od mužů zákona dostali typ na místo zvané Údolí smrti. Bylo to asi deset kilometrů ale stálo to za to. Tanky byli nechané jak bojovaly a vypadalo to perfektně. Potom jsme pokračovali na Bardějov a u motorestu u Malcova jsme si našli flek u koupaliště.Povečeřeli jsme v motorestu a taky propili všechny peníze, i český. Návrat byl velkolepí. Hrďas si spletl cestu a zapadl v bahně u nějaké chaty a Medák při krocení bejka nezvládl piruetu a zpod motorky ho museli kluci vytáhnout. Do rána naříkal jak ho bolí noha.

DEN 7

Vyrazili jsme přes Starou Lubovňu, Spišská Belá, Lendak a po starý Tatranský do Tatranské Lomnice, kde jsme si udělali pauzu. Měli zde být kámoši na dovolené ale nepodařilo se nám je zkontaktovat a tak jsme jeli dále až do Liptovského Hrádku a odtud do Nízkých Tater přes Čertovicu. Poté na Bánskou Bystricu a zpátky přes Donovaly do Rožmberka. Podle Váhu až do Strečna kde Vohry našel skvělý flek pod Starým Strečnem u řeky. Nakoupili jsme pití a stvořili oheň. Klidu nám nebylo přáno a za chvíli jsme tam měly týpka z CHKO Malá Fatra. Nejdřív nadával ale pak se s námi napil a za chvíli začal na oheň přikládat tak že nás bylo vidět až v Žilině. Museli jsme ho vykopat.

DEN 8

Po raňajkach u motorestu byl směr Žilina,Makov,Rožnov pod Radhoštěm,Přerov no a někde kolem Prostějova jsme zajely na sraz který se konal v lomu zvaný srdéčko,tak kdyby jste někdo věděl,kde to přesně je ,tak mi dejte vědět.Možná se to jmenovalo Poniklevská Rokle,ale to si nejsem jistej.Hrďasovi se tam moc nelíbilo a tak jel večer domů.

DEN 9

Dopoledne jsme vyrazili na cestu domů.Jenže Pukavce trefila nějaká CECE a začal hrozně otejkat.U benzínky v Prostějově ho Medák naložil na bejka a odvezl na pohotovost.Když jsme přišly do čekárny tak se lidi začaly křižovat a hned ho nacpaly do dveří k doktorovi.Ten mu napíchal litr injekcí a nechal ho uzrát v čekárně.Za půl hodiny se na něj přišel podívat a se slovy –to se vstřebá-nás nechal jít.Ještě ho upozornil že nesmí řídit motorové vozidlo.Pukavec se usmál a odjely jsme.Po obědě jsme jely na Brno,jenže před Brnem Pukavcovi odešla baterka a tak musel zavolat Pepsíka a ten pro něj dojel dodávkou.My jsme jely dále a v cajku dojely domů.